Jouw bestelling
Proficiat met de verwachting van je kindje en wat leuk dat je kaartjes bij Kaartje2go wilt bestellen! Het bestelproces van geboortekaartjes werkt als volgt:
1. Maak een account bij Kaartje2go
Om gebruik te kunnen maken van al onze functies zoals het opslaan van jouw proefdruk, favoriete kaarten en verzendadressen, raden we je aan een account aan te maken. Dit doe je door boven in beeld te klikken op Inloggen of registreren.
2. Kies een kaartje uit de galerij of upload je eigen ontwerp
Neem een kijkje bij onze geboortekaartjes en kies jouw leukste kaart. Favoriete kaartjes kun je favoriet maken door het hartje onder de kaart aan te klikken. Je favoriete kaarten worden opgeslagen in je account onder Jouw favorieten. Een kaart gevonden? Klik dan op de roze knop Maak deze kaart. Je kunt trouwens ook je eigen ontwerp uploaden of beginnen met een blanco (of lege) kaart.
3. Maak je kaart
Maak nu je kaart zo veel mogelijk af en klik tussendoor aan de linkerzijde op Opslaan om je aanpassingen op te slaan. Laat de teksten door iemand anders nakijken en lees ze nog eens hardop voor om foutjes te voorkomen. Bij geboortedatum, gewicht en tijd kun je gewoon iets invullen, dat kun je later nog veranderen.
4. Bestel een GRATIS proefdruk
Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn wanneer je een gratis proefdruk wilt bestellen. Heb je een mooi kaartje ontworpen? Volg dan de stappen in het orderproces, kies bij verzendwijze voor Bestel proefdruk en rond de bestelling gratis af. Je ontvangt een proefdruk pakketje thuis met jouw ontworpen kaart, een mapje met onze papiersoorten en envelopkleuren, en een flyer met vervolgstappen.
5. Bestel enveloppen vooraf
Nadat je de kleur van de envelop hebt gekozen, kun je de enveloppen vooraf bestellen. Je kan dan alvast de adressen op de enveloppen schrijven voordat je kindje geboren is.
6. Proefdruk naar wens? Wacht de geboorte van je kindje af
Als je tevreden bent met je proefdruk, hoef je niets meer te doen. Je kaart blijft opgeslagen in je account onder jouw bestellingen en deze kun je op elk gewenst moment wijzigen door op Bijbestellen te klikken.
Wanneer je kindje geboren is, wijzig je je kaart (door op Aanpassen & bijbestellen te klikken) en plaats je de uiteindelijke bestelling. Wanneer je je bestelling op een werkdag voor 20.00 uur afrondt, worden je kaartjes dezelfde dag nog verzonden!
Beval jij op je officiële uitgerekende datum? Dan zijn jouw geboortekaartjes van Kaartje2go helemaal gratis! Meld je uiterlijk 3 weken voor de uitgerekende datum aan op deze pagina.
Heb je specifieke vragen over jouw situatie? Vraag het ons klanttevredenheidsteam! Bel 020 588 8934 of mail naar info@kaartje2go.be.
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via Jouw bestellingen in jouw account. Boven iedere bestelling vind je de knop Factuur downloaden.
Nadat je het factuuradres hebt ingevuld, verschijnt de factuur in beeld. Je kunt hem downloaden door te klikken op de knop Download factuur als PDF.
We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Je kunt dubbele kaarten en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt bestellen zonder logo. Deze optie is vooral wenselijk voor rouwkaarten en trouwkaarten.
Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart.
Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo.
Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf.
Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.
De rechtstreeks verzonden enkele kaarten en de pakketjes ansichtkaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.
Nee, inloggen is niet noodzakelijk. Iedereen kan kaarten bestellen bij Kaartje2go.
Inloggen met je account heeft wel heel veel voordelen. Zo ontvang je klantenkorting als je een bestelling plaatst en worden je gebruikte adressen in je adresboek opgeslagen. In je kalender kun je daarbij verjaardagen en andere belangrijke data zetten, zodat je een berichtje ontvangt als het bijna zover is. Daarnaast bewaren we al je kaarten in je account, zodat je ze later eenvoudig kunt hergebruiken.
Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten. We hebben een handig overzicht voor je gemaakt zodat je kunt zien hoeveel postzegels er op je kaart moeten.
Via de website van BPost kan je jouw postzegels eventueel online bestellen, klik hier om naar de pagina van BPost te gaan waar je postzegels kunt kopen.
Kaartje2go kan je kaartjes ook frankeren en naar de geadresseerden sturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks versturen. Op jouw gekozen verzenddatum worden je kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door BPost en PostNL.
Je vindt regelmatig een actiecode in onze nieuwsbrief. Het invullen van een actiecode werkt zo:
1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4. Wanneer je alle gegevens van jouw bestelling hebt ingevuld, ga je naar betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Door hierop te klikken, kan je de actiecode invoeren en vervolgens op Toevoegen klikken. Hiermee wordt de korting in mindering gebracht.
5. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.
6. Hierna zie je Bedankt voor je bestelling en een besteloverzicht. Nu is de bestelling geplaatst.
Het is belangrijk dat je je bestelling helemaal afrondt. Alleen als je Bedankt voor je bestelling op je scherm ziet, weet je zeker dat de bestelling is geplaatst.
Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam.
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, dan kan dat komen doordat je bij je bestelling een foutje hebt gemaakt in je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de e-mail ergens is blijven steken, bijvoorbeeld in je spamfilter. Was je ingelogd, dan kun je in je account bij Jouw bestellingen altijd de status van je bestelling controleren. Twijfel je, neem dan gewoon even contact op met het klanttevredenheidsteam, dan kijken we alles voor je na. Zo weet je zeker wat de status van jouw bestelling is.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.