Ga naar de inhoud

Wij staan voor je klaar!

Hoe kunnen we je helpen?

Meestgestelde vragen

Wat vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd! De rechtstreeks verstuurde kaarten worden meestal binnen 4 werkdagen bezorgd. Is jouw pakketje ook na 2 werkdagen nog niet bezorgd? In jouw bestellingen vind je vaak meer informatie of neem contact op met ons klanttevredenheidsteam, wij helpen je graag verder.

De track & trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar dit is niet het geval.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als ‘afgeleverd’. Je ziet dan in track & trace dat je bestelling is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. In de meeste gevallen bezorgt PostNL de pakketjes gelukkig dan toch op een later moment. We raden je daarom aan om twee werkdagen af te wachten. Dit is een bekend probleem bij PostNL en op hun site kun je hier meer over lezen: PostNL actueel. Is de bestelling na twee werkdagen niet bezorgd? Laat het ons dan weten, we zoeken dan graag naar een oplossing.
We versturen jouw bestelling zo snel mogelijk voor je. Als je op werkdagen voor 21:00 uur bestelt, geven wij je bestelling nog dezelfde dag aan de post mee. Bestel je een pakketje dan kun je deze binnen 1-2 werkdagen in huis verwachten. Rechtstreeks verstuurde kaarten worden meestal binnen 2 tot 4 werkdagen bezorgd. Voor kaarten naar het buitenland geldt een andere levertijd. Deze kaarten worden met Priority stempel verzonden (dit geldt niet voor kaarten die naar Nederland worden verstuurd).

Let op: voor een pakketje kaarten met foliedruk is de bezorgtijd 2-3 werkdagen. 

Voor een indicatie van de levertijden verwijzen we je graag naar de website van PostNL

Avondbezorging
Ben je helaas te laat met bestellen, of wil je je bestelling dezelfde dag nog ontvangen is het vaak mogelijk om gebruik te maken van avondbezorging via onze bezorgpartner Trunkrs. De kosten hiervoor zijn €5,95 binnen Nederland en €6,95 binnen Vlaanderen. Hier vind je meer informatie over de mogelijkheden van avondbezorging.

Meer weten? Bekijk onze pagina met gedetailleerde bezorginformatie.
Hoe vraag ik een proefdruk aan?
Wanneer je een grote bestelling wilt plaatsen, mag je hiervoor een proefdruk aanvragen. Zo weet je zeker dat het kaartje helemaal naar je zin is. We sturen je een proefdruk pakketje met daarin jouw ontworpen kaart, een mapje met onze papiersoorten en envelopkleuren, en een flyer met vervolgstappen.

Bij Kaartje2go is je proefdruk helemaal gratis. Dit betekent dat er achteraf geen onverwachte verzendkosten in rekening worden gebracht. Daarnaast ben je niet verplicht om een kaart bij ons te bestellen wanneer de proefdruk niet bevalt. 

Hoe bestel je een proefdruk?
  1. Log in op je persoonlijke account.
  2. Kies een kaart uit de collectie.
  3. Klik op Gratis proefdruk.
  4. Maak je kaart persoonlijk.
  5. Verstuur de kaart gratis naar jouw adres.

Je krijgt van ons 2 gratis proefdrukken. Heb je een extra proefdruk nodig? Neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag!

Heb je nog geen account?
Als je geen account hebt, betaal je € 0,49 voor een proefdruk. Daarom raden wij je aan om eerst een account aan te maken. Je proefdruk is namelijk wel gratis als je geregistreerd en ingelogd bent. Bovendien bewaren we je proefdruk in je account, zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden voor het plaatsen van de definitieve bestelling.
Is er een foutje in de kaart geslopen? Je kunt je bestelling alleen wijzigen als de kaarten nog niet zijn gedrukt. Dit is bijvoorbeeld het geval als de verzenddatum in de toekomst ligt, of wanneer je de betaling nog niet hebt afgerond.

Kaart is al besteld
Wijzigen is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Omdat we ervoor willen zorgen dat alle kaartjes op tijd de deur uitgaan, verwerken we de bestellingen eigenlijk al binnen 20 minuten. Je kunt dus nog snel jouw kaart aanpassen in Jouw Bestellingen, zolang de knop Wijzigen linksonder de bestelling te zien is. Door de knop te gebruiken kan je de kaart aanpassen.

 Mocht de knop Aanpassen & bijbestellen te zien zijn, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. De bestelling is dan al gedrukt, zodat we deze op tijd voor je kunnen versturen. Neem in dat geval contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij kijken graag voor je wat er mogelijk is.

Kaart is nog niet besteld
Als je nog iets wilt wijzigen aan een kaart die je nog niet besteld hebt, kijk dan in je account bij Jouw Bestellingen > Ontwerpen en klik op Verder gaan. Nu kun je je ontwerp afmaken en de bestelling verder afronden.

Annuleren
Wanneer je een kaartje hebt besteld kun je deze, wanneer de kaart nog niet is gedrukt, zelf annuleren. Dit kan wanneer je naar Jouw Bestellingen toegaat. Hier klik je bij de kaart op Meer opties en vervolgens op Annuleren. Deze optie krijg je alleen te zien wanneer de bestelling nog niet gedrukt is.
Heb je een actiecode ontvangen, maar weet je niet zo goed hoe dit werkt?  
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo: 

1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier  een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.

 
 Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Bij een condoleane- of rouwkaart bijvoorbeeld. Je kunt dubbele en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt, bestellen zonder logo. 

  • Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart. Ook in de winkelmand heb je de optie om het logo aan/uit te zetten. Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo. 

  • Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf. 

  • Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.

  • De rechtstreeks verzonden enkele kaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.

Het is al weer zover! De feestdagen staan weer voor de deur en wij staan deze feestelijke periode, net als altijd, weer graag klaar voor onze klanten.


Dit zijn natuurlijk ook hele drukke tijden, voor onze klanten, voor ons en ook voor PostNL en haar bezorgers. We zijn allemaal hard aan het werk om er voor te zorgen dat iedereen zijn of haar bestellingen snel in ontvangst kan nemen. Uiteraard kan het in deze tijden voorkomen dat het iets langer duurt, we raden je dan ook aan kaartjes ruim op tijd te bestellen.
Over het algemeen bezorgd PostNL pakketjes en de kaarten binnen 2-4 werkdagen, mocht dit niet het geval zijn vragen we je om het nog een dagje af te wachten, het kan soms voorkomen dat het iets langer duurt. Duurt het langer laat het ons dan ook vooral weten.


Voor meer recente informatie over de bezorging kun je onze bezorgpagina in de gaten houden!

Regel het eenvoudig zelf

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

Bellen

Wij zijn op onderstaande tijden bereikbaar. Krijg je ons niet te pakken? Stuur ons dan een mail.
Ma t/m vr
09:00 - 17:00 uur
02 588 8934

Wij kunnen jou ook bellen

Correspondentieadres

Kaartje2go
Emmawijk 118011CM ZwolleNederlandinfo@kaartje2go.be02 588 8934