Ga naar de inhoud

Zakelijk

Hoe kunnen we je helpen?
Zakenrelaties of medewerkers verrassen? Dat kan! Je kunt een kaart + cadeau naar maximaal 100 adressen tegelijk sturen. Wil je meerdere cadeaubonnen of meer dan 100 cadeaus versturen? Neem dan even contact op met het klanttevredenheidsteam
Voor bedrijven die grote aantallen kaarten geautomatiseerd en gepersonaliseerd willen versturen hebben we een oplossing: de API van Print.one.
 
 Wil je jouw klanten bereiken, bedanken of verrassen met gepersonaliseerde kaarten, en zoek je een handige koppeling met jullie eigen systeem? Print.one heeft een API ontwikkeld die hier perfect op aansluit. Marketing automation met echte kaarten. Makkelijk te koppelen aan eigen systemen, flexibel en alles kan worden ontworpen in jullie eigen huisstijl. Bovendien: echte post valt op en wordt gewaardeerd!
 
  Print.one heeft koppelingen met onder meer Salesforce, Klaviyo en Squeezely en is dankzij de API eenvoudig te koppelen aan de meeste HRM, CRM of andere systemen.
 
  Lees meer over de zakelijke kaarten API van Print.one
Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling? Registreer je dan als zakelijke klant. Na het verifiëren van je account ontvang je aanvullende informatie over de opties voor een zakelijk account.

Zakelijk account aanmaken
Voor zakelijke bestellingen is het handig om een account aan te maken. Zo kun je je bestellingen en facturen altijd inzien en ontvang je standaard klantenkorting. Een account aanmaken is eenvoudig en kan met je zakelijke e-mailadres. Bij het aanmelden kun je aangeven dat het om een zakelijk account gaat (boven de invulvelden).

Verifieer je account
Na het aanmaken van het account ontvang je direct een mail waarin je het e-mailadres kunt verifiëren. Nadat je dit hebt gedaan kun je gebruikmaken van alle zakelijke accountopties. Heb je het mailtje niet ontvangen? Controleer dan even je ongewenste mail. 

Factuur ontvangen 
Wanneer je op factuur betaalt, krijg je bij het plaatsen van de bestelling de mogelijkheid om de factuurgegevens in te vullen. Je kunt dan ook een e-mailadres invullen voor de factuur, de factuur wordt dan naar dit e mailadres verzonden. Vervolgens kun je de bestelling afronden. 

Wanneer je een zakelijk account bij ons hebt en op factuur betaald, kun je in je account onder het kopje zakelijk ook je facturen terugvinden. 

Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: https://www.kaartje2go.be/contact/bekijken

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

Wij kunnen jou ook bellen