Bezorging
BPost levert de losse, rechtstreeks verstuurde kaarten, naar adressen in België. Voor een correcte bezorging ben je dus afhankelijk van de postbode, net als wanneer je zelf een kaartje naar de brievenbus brengt. Gemiddeld is de levertijd ongeveer 2-4 werkdagen.
PostNL
Alle pakketjes krijgen een Track & Trace code en worden door PostNL bezorgd, de gemiddelde bezorgtijd van pakketjes is 2-4 werkdagen. In je account kun je de Track & Trace code terugvinden.
Let op: voor een pakketje kaarten met foliedruk is de bezorgtijd 2-3 werkdagen.
Voor een indicatie van de levertijden verwijzen we je graag naar de website van PostNL.
Meer weten? Bekijk onze pagina met gedetailleerde bezorginformatie.
Kaartje2go doet mee aan het project Groene Post. Dat betekent dat er bossen worden onderhouden en aangeplant om de CO2 die bij de bezorging wordt uitgestoten te neutraliseren. Uiteraard is dit geen perfecte oplossing; we zijn dan ook op zoek naar nieuwe ideeën. Heb jij een goed idee? Mail ons!
Goed om te weten: bestel je meerdere pakketjes kaarten, bijvoorbeeld 2 varianten van dezelfde kaart, dan ontvang je deze in deelpakketjes. Alleen meerdere pakketjes met 1 kaart worden samengevoegd tot 1 pakket.
Kaartje2go verstrekt geen gegevens van de "verstuurder" aan de "ontvanger" tenzij in ons oordeel de kaart aanstootgevend, kwetsend, onwettig, kwaadwillend of anderszins onredelijk is. Meer informatie hierover kun je lezen in onze privacyverklaring.
- A6 (10x15) enkele kaarten (zonder enveloppen): 240 stuks
- A5 (15x21) enkele kaarten (zonder enveloppen): 120 stuks
- A4 (21x29) enkele kaarten (zonder enveloppen): 60 stuks
- A6 (10x15) enkele kaarten (met enveloppen): 80 stuks
- A5 (15x21) enkele kaarten (met enveloppen): 45 stuks
- A4 (21x29) enkele kaarten (met enveloppen): 20 stuks
- A6 (10x15) dubbele kaarten (met enveloppen): 60 stuks
- A5 (15x21) dubbele kaarten (met enveloppen): 30 stuks
- A4 (21x29) dubbele kaarten (met enveloppen): 15 stuks
Vierkante kaarten (enkel of dubbel)
- vierkante (10x10) enkele kaarten (met enveloppen): 120 stuks
- vierkante (14x14) enkele kaarten (met enveloppen): 60 stuks
- vierkante (21x21) enkele kaarten (met enveloppen): 30 stuks
- vierkante (10x10) dubbele kaarten (met enveloppen): 100 stuks
- vierkante (14x14) dubbele kaarten (met enveloppen): 40 stuks
- vierkante (21x21) dubbele kaarten (met enveloppen): 20 stuks
- langwerpige (10x21) enkele kaarten (met enveloppen): 60 stuks
- langwerpige (10x21) dubbele kaarten (met enveloppen): 40 stuks
- A6 (10x15) enveloppen: 120 stuks
- A5 (15x21) enveloppen: 60 stuks
- A4 (21x29) enveloppen: 40 stuks
- vierkante (10x10) enveloppen: 160 stuks
- vierkante (14x14) enveloppen: 80 stuks
- vierkante (21x21) enveloppen: 40 stuks
- langwerpige (10x21) enveloppen: 80 stuks
We hebben uit ervaring gemerkt dat de brievenbuspakketjes in het sorteer- en bezorgproces niet altijd worden gescand bij PostNL, daarom kun je jouw pakketje niet altijd volgen via de PostNL website.
Voor cadeaus geldt dat ze allemaal door de brievenbus passen, behalve de flessen wijn en bier. Bij alle cadeaus krijg je een Track & Trace code. Deze code kun je in je account terugvinden.
Je pakketje direct bij een PostNL-locatie laten bezorgen is ook nog eens duurzaam! Jouw pakketje carpoolt namelijk met andere pakketjes naar één locatie. Op die manier wordt er CO2 bespaard, omdat de bezorger niet naar alle afzonderlijke adressen hoeft te rijden.
De track & trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar dit is niet het geval.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als ‘afgeleverd’. Je ziet dan in track & trace dat je bestelling is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. In de meeste gevallen bezorgt PostNL de pakketjes gelukkig dan toch op een later moment. We raden je daarom aan om twee werkdagen af te wachten. Dit is een bekend probleem bij PostNL en op hun site kun je hier meer over lezen: PostNL actueel. Is de bestelling na twee werkdagen niet bezorgd? Laat het ons dan weten, we zoeken dan graag naar een oplossing.
Het is al weer zover! De feestdagen staan weer voor de deur en wij staan deze feestelijke periode, net als altijd, weer graag klaar voor onze klanten.
Dit zijn natuurlijk ook hele drukke tijden, voor onze klanten, voor ons en ook voor PostNL en haar bezorgers. We zijn allemaal hard aan het werk om er voor te zorgen dat iedereen zijn of haar bestellingen snel in ontvangst kan nemen. Uiteraard kan het in deze tijden voorkomen dat het iets langer duurt, we raden je dan ook aan kaartjes ruim op tijd te bestellen.
Over het algemeen bezorgd PostNL pakketjes en de kaarten binnen 2-4 werkdagen, mocht dit niet het geval zijn vragen we je om het nog een dagje af te wachten, het kan soms voorkomen dat het iets langer duurt. Duurt het langer laat het ons dan ook vooral weten.
Voor meer recente informatie over de bezorging kun je onze bezorgpagina in de gaten houden!
Mogelijkheden met Trunkrs:
- Op werkdagen vóór 10:30 uur kun je kiezen voor bezorging op dezelfde dag tussen 17:00-22:00 uur.
- Van maandag t/m donderdag kun je ‘s avonds tussen 21:00 en middernacht kiezen voor avondbezorging op de volgende dag.
- Van vrijdagavond 21:00 uur tot maandagochtend 10:30 uur kun je kiezen voor avondbezorging op maandag.
- Vooruit plannen van avondbezorging op deze dagen is ook mogelijk. Selecteer de gewenste verzenddatum en kies vervolgens voor avondbezorging op dezelfde dag.
Niet thuis?
Is de ontvanger niet thuis en past de bestelling niet door de brievenbus, dan probeert Trunkrs je bestelling bij de buren af te leveren en anders komen ze de volgende avond opnieuw.
Let op: Het is niet mogelijk om avondbezorging te kiezen voor bestellingen met kaarten naar meerdere adressen tegelijk, naar een adres in het buitenland, ziekenhuizen, bedrijfsadressen, postbussen of adressen op de Waddeneilanden.
Rechtstreeks verstuurde kaarten of kaarten met cadeaus
In de bestelstap waar je kiest voor de verzenddatum van jouw kaart, vind je onder de kalender een vinkje om te kiezen voor avondbezorging, op de momenten wanneer dit mogelijk is.
Pakketje kaarten
Wil je een pakketje kaarten bestellen, dan vind je de optie voor avondbezorging in de bestelstap Controleer je kaart. Dit is de stap vlak voordat je naar het winkelmandje gaat.
Let op: Het is niet mogelijk om avondbezorging te kiezen voor bestellingen met kaarten naar meerdere adressen tegelijk, naar een adres in het buitenland, bedrijfsadressen, ziekenhuizen, postbussen of adressen op de Waddeneilanden. Ook is dit in België alleen mogelijk binnen Vlaanderen.
Tussen 21:00 en middernacht wordt jouw kaart of kaart met cadeau de volgende dag tussen 17:00 uur en 22:00 uur bezorgd door onze bezorgpartner Trunkrs.
Normaal gesproken als je op vrijdag na 21:00 uur bestelt, wordt jouw kaart op maandag verzonden en zal deze op dinsdag worden bezorgd. Wil je dat jouw kaart toch nog op maandag aankomt, dan kun je in het weekend kiezen voor avondbezorging. Bestel je tussen vrijdagavond 21:00 uur en maandagochtend 10:30 uur, dan kan jouw bestelling op de maandag tussen 17:00 uur en 22:00 uur worden bezorgd.
Bestel je kaarten vanuit een andere tijdszone? Kies dan voor de zekerheid voor de verzenddatum van een dag eerder. Door het verschil in tijdszones kan de verzenddatum in sommige gevallen verschuiven. Wanneer je de kaart een dag eerder verstuurt weet je zeker dat deze niet te laat wordt verzonden.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.