Ga naar de inhoud

Jouw bestelling

Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een account en was je ingelogd tijdens je bestelling? Dan kun je kaarten zelf bijbestellen via je account. Als je naar Jouw bestellingen gaat, vind je bij elke bestelde kaart de knop Aanpassen & bijbestellen. Met deze knop kan je de kaart eventueel eerst aanpassen en vervolgens de nieuwe bestelling plaatsen. 

Als de kaart helemaal naar wens is en niet aangepast hoeft te worden, kan je de knop Meer opties gebruiken. Klik vervolgens op Bijbestellen om je kaart(en) direct bij te bestellen.

Was je niet ingelogd, dan kun je via deze link bijbestellen: www.kaartje2go.be/contact/bijbestellen.
 
Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten. We hebben een handig overzicht voor je gemaakt zodat je kunt zien hoeveel postzegels er op je kaart moeten.

Via de website van BPost kan je jouw postzegels eventueel online bestellen, klik hier om naar de pagina van BPost te gaan waar je postzegels kunt kopen.
Kaartje2go kan je kaartjes ook frankeren en naar de geadresseerden sturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks versturen. Op jouw gekozen verzenddatum worden je kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door BPost en PostNL.

  
Heb je een actiecode ontvangen, maar weet je niet zo goed hoe dit werkt?  
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo: 

1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier  een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.

 
 Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? 
Dit zijn de meest voorkomende redenen:

  1. Er staat een foutje in je e-mailadres.
  2. De e-mail is per ongeluk in je map met ongewenste mails beland. 

Was je ingelogd, dan kun je in je account bij Jouw bestellingen altijd de status van je bestelling controleren. Als je twijfelt kun je altijd even contact opnemen met het klanttevredenheidsteam, dan kijken we alles voor je na. Zo weet je zeker wat de status van jouw bestelling is.
Als je meerdere verschillende bestellingen in je winkelmandje hebt geplaatst, kan het natuurlijk voorkomen dat je niet al deze kaarten tegelijk wilt afronden.

Dit kun je gemakkelijk oplossen door bij de bestellingen die je niet wilt plaatsen te klikken op het prullenbakje rechtsboven. Daarnaast kun je klikken op Meer opties en vervolgens op Bewaar voor later of Verwijder uit winkelmand.

Je verplaatst je bestellingen op deze manier naar jouw ontwerpen. Je kunt ze op een later moment gerust nog verder bewerken of bestellen. De bestellingen die je wel wilt afronden laat je in je winkelmandje staan.

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

Wij kunnen jou ook bellen