Wij staan voor je klaar!
Meestgestelde vragen
De track & trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar dit is niet het geval.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als ‘afgeleverd’. Je ziet dan in track & trace dat je bestelling is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. In de meeste gevallen bezorgt PostNL de pakketjes gelukkig dan toch op een later moment. We raden je daarom aan om twee werkdagen af te wachten. Dit is een bekend probleem bij PostNL en op hun site kun je hier meer over lezen: PostNL actueel. Is de bestelling na twee werkdagen niet bezorgd? Laat het ons dan weten, we zoeken dan graag naar een oplossing.
Let op: voor een pakketje kaarten met foliedruk is de bezorgtijd 2-3 werkdagen.
Voor een indicatie van de levertijden verwijzen we je graag naar de website van PostNL.
Meer weten? Bekijk onze pagina met gedetailleerde bezorginformatie.
Bij Kaartje2go is je proefdruk helemaal gratis. Dit betekent dat er achteraf geen onverwachte verzendkosten in rekening worden gebracht. Daarnaast ben je niet verplicht om een kaart bij ons te bestellen wanneer de proefdruk niet bevalt.
Hoe bestel je een proefdruk?
- Log in op je persoonlijke account.
- Kies een kaart uit de collectie.
- Klik op Gratis proefdruk.
- Maak je kaart persoonlijk.
- Verstuur de kaart gratis naar jouw adres.
Wijzigen is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Omdat we ervoor willen zorgen dat alle kaartjes op tijd de deur uitgaan, verwerken we de bestellingen eigenlijk al binnen 20 minuten. Je kunt dus nog snel jouw kaart aanpassen in Jouw Bestellingen, zolang de knop Wijzigen linksonder de bestelling te zien is. Door de knop te gebruiken kan je de kaart aanpassen.
Mocht de knop Aanpassen & bijbestellen te zien zijn, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. De bestelling is dan al gedrukt, zodat we deze op tijd voor je kunnen versturen. Neem in dat geval contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij kijken graag voor je wat er mogelijk is.
Als je nog iets wilt wijzigen aan een kaart die je nog niet besteld hebt, kijk dan in je account bij Jouw Bestellingen > Ontwerpen en klik op Verder gaan. Nu kun je je ontwerp afmaken en de bestelling verder afronden.
Wanneer je een kaartje hebt besteld kun je deze, wanneer de kaart nog niet is gedrukt, zelf annuleren. Dit kan wanneer je naar Jouw Bestellingen toegaat. Hier klik je bij de kaart op Meer opties en vervolgens op Annuleren. Deze optie krijg je alleen te zien wanneer de bestelling nog niet gedrukt is.
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo:
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.
Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam.
- Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart. Ook in de winkelmand heb je de optie om het logo aan/uit te zetten. Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo.
- Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf.
- Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.
- De rechtstreeks verzonden enkele kaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.
Het is al weer zover! De feestdagen staan weer voor de deur en wij staan deze feestelijke periode, net als altijd, weer graag klaar voor onze klanten.
Dit zijn natuurlijk ook hele drukke tijden, voor onze klanten, voor ons en ook voor PostNL en haar bezorgers. We zijn allemaal hard aan het werk om er voor te zorgen dat iedereen zijn of haar bestellingen snel in ontvangst kan nemen. Uiteraard kan het in deze tijden voorkomen dat het iets langer duurt, we raden je dan ook aan kaartjes ruim op tijd te bestellen.
Over het algemeen bezorgd PostNL pakketjes en de kaarten binnen 2-4 werkdagen, mocht dit niet het geval zijn vragen we je om het nog een dagje af te wachten, het kan soms voorkomen dat het iets langer duurt. Duurt het langer laat het ons dan ook vooral weten.
Voor meer recente informatie over de bezorging kun je onze bezorgpagina in de gaten houden!
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.
Bellen
Wij zijn maandag weer telefonisch bereikbaar vanaf 09:00 op 02 588 8934!